Dag 1

We vertrekken uit de prachtige groene bossen van Apeldoorn en gaan vandaag al de grens over en Duitsland in naar Ostbevern!

Aantal KM: 158.2KM

Max grade: 7,8%

Min grade: -8,6%

Elevation gain: +713M

Elevation loss: -686M

Dag 2

We fietsen steeds dieper Duitsland in. Vandaag fietsen we langs de prachtige Duitse omgeving richting Minden.

Aantal KM: 135KM

Max grade: 12,9%

Min grade: -6,5%

Elevation gain: +930M

Elevation loss: -922M

Dag 3

Vandaag hebben we wat mooie hoogtemeters en leuke klimmen in petto. Klaar om jouw benen een leuke uitdaging te geven richting Königslutter am Elm?

Aantal KM: 165KM

Max grade: 10,6%

Min grade: -7,5%

Elevation gain: +1.065M

Elevation loss: -1.003M

Dag 4

Twee prachtige tussenstops vandaag op de route richting het prachtige dorpje Schopsdorf.

Aantal KM: 159.3KM

Max grade: 4,4%

Min grade: -3,5%

Elevation gain: +562M

Elevation loss: -653M

Dag 5

Tot aan de tweede stop kan je zelf koersen, vanaf daar fietsen we gezamenlijk Berlijn in, direct naar de Brandenburger Tor en de uitreiking van medailles en de cheque, rond 16:00 uur.

Aantal KM: 125KM

Max grade: 4,1%

Min grade: -4,0%

Elevation gain: +507M

Elevation loss: -511M

Dagindeling Cycle Berlin

Cycle Berlin

is een fietsevenement waar we in 5 dagen fietsen van Nederland naar Berlijn. Met deze sportieve tocht halen we geld op voor onderzoek naar hart-en vaatziekten. In 2021 fietsen wij - na 3 succesvolle edities naar Parijs - voor de eerste keer naar Berlijn. Per dag fiets je tussen de 125 en 165 kilometer.

Ga jij dit jaar mee op dit onvergetelijke avontuur?

Doe individueel of als team mee en fiets samen met je collega's, familie of vrienden naar de Brandenburger Tor. Iedereen met een fiets kan meedoen aan Cycle Berlin. Wij zorgen voor een trainingsschema en een voedselschema om jou zo goed mogelijk voor te bereiden op de tocht.