Ga je mee met de tocht van je leven?

Na maanden trainen is het eindelijk zover. Je stapt op de fiets voor het avontuur van je leven. Je hebt de keuze gemaakt voor Parijs of Berlijn en daarmee ga je de aankomende dagen 550 of 750 kilometer trappen richting de finish.

De route, de hoogtemeters, het gezamelijke doel en de gezelligheid van een relatief kleine groep maakt dit een uniek en niet te vergelijken event!

Met deze tocht maak je echt het verschil. In Nederland leven ruim 1.55 miljoen hartpatiënten. En dat aantal gaat de komende tien jaar stijgen als er geen actie wordt ondernomen. Naar verwachting zullen 1,9 miljoen mensen in 2030 te maken hebben met chronische hart- en vaatziekten. Met elkaar trappen we geld bij elkaar voor het eerder herkennen, opsporen én beter te behandelen van hart- en vaatziekten. Trap jij mee tegen hart- en vaatziekten?

Cycle Paris - 550 KM

13 mei t/m 17 mei 2021

27 mei t/m 31 mei 2021

Cycle Berlin - 750 KM